Adviseur HuisartsenService West-Nederland
Intro
Adviseur HuisartsenService
Bedrijf beschrijving
HuisartsenService
Persoonlijk. Passie. Zorgvuldig. Dat zijn sinds 2001 de drie pijlers van onze organisatie MedWay waar HuisartsenService onderdeel van is. HuisartsenService is een onafhankelijk platform voor de huisartsenpraktijk en wij helpen zorgprofessional in de huisartsenpraktijken op allerlei manieren. Bij HuisartsenService word je gezien als een volwaardig lid van het team, waarbij ook jouw wensen centraal staan! Er is de nodige ruimte voor eigen inbreng en initiatief!
Eigenaarschap is een woord dat door de hele MedWay groep wordt omarmt. Trek je dingen naar je toe, pak je eigenhandig dingen op, laat je zien dat je lekker aan de slag bent en ben je succesvol? Dan hoor en zie je dat zeker terug!
Benieuwd wie wij zijn, hoe het werken bij HuisartsenService is, of wil je direct kennismaken? Stuur dan snel een whatsapp berichtje naar, of bel ons op, 033-2471171!
Vacature beschrijving
Als adviseur HuisartsenService maak én onderhoud je contact met alle zorgprofessionals uit de huisartsenpraktijken in jouw regio. Je ziet het als een uitdaging om de huisartsenpraktijken te leren kennen en relaties op te bouwen met de zorgprofessionals uit deze praktijken. Door goed te luisteren naar wat er speelt in ‘jouw praktijken’ kom je er achter hoe wij als HuisartsenService, en jij als adviseur, de praktijken kunnen helpen.
De adviseur HuisartsenService werkt gedreven vanuit een eigen regioplan en bewaakt de doelstellingen aan de hand van jouw dashboard dat samen met de Manager HuisartsenService wordt opgesteld.
Binnen een hechtteam van 7 enthousiaste persoonlijkheden ben jij verantwoordelijk voor jouw deel van onze doelstelling om iedere huisartsenpraktijk te leren kennen en te helpen doordat HuisartsenService een oprechte relatie wil aangaan met alle zorgprofessionals die er werken.
Een deel van je werk bestaat uit het leren kennen van nieuwe relaties, een deel bestaat uit het onderhouden van je bestaande relaties én een deel bestaat uit het organiseren en administreren van je werk.
Een dag uit het leven van…
Je gaat op tijd op pad met je leaseauto om op tijd te zijn voor je eerste afspraak om 10.00 uur met een huisarts. Na een kwartiertje te hebben gewacht in de wachtkamer ben je aan de beurt en heb je een goed gesprek over onder andere het monitoren van diabetespatiënten en de impact van eczeem op het dagelijks leven. Je kunt na afloop meteen een nieuwe afspraak maken voor over drie maanden. Je maakt nog een praatje met de assistente die ook graag informatie van je wil ontvangen, Je noteert dit en gaat dit eind van de dag in gang zetten. Snel weer in de auto want om 12.30 heb je een lunchafspraak in een praktijk waar alle medewerkers aanwezig zullen zijn, je gaat er een toppresentatie van maken! Je hebt dit goed voorbereid dus je weet precies wat je wilt vragen en wat je gaat vertellen.
De lunchmeeting is een enorm succes, er waren drie huisartsen, 3 Praktijkondersteuners, 2 assistentes én de praktijkmanager aanwezig. Je hebt je hele portfolio kunnen bespreken en verschillende onderwerpen kunnen voorleggen. De praktijk heeft jou leren kennen als een hands-on professional die écht wil helpen en je hebt met iedere zorgprofessional een vervolg kunnen plannen.
Nog een hele middag voor de boeg, je gaat 4 praktijken bezoeken. Onderweg bel je met je collega’s om je succes te vieren! Twee van de 4 te bezoeken praktijken kende je al, je hebt even je spontane gezicht laten zien en de nieuwste HuisartsenService krant achtergelaten. Een POH was blij dat ze je even zag want ze had een snelle vraag over een casus waar ze mee worstelt. Jij spreekt af dat je het e.e.a. voor haar gaat uitzoeken. Leuk! Bij 1 van de 2 nog onbekende praktijken was je niet welkom. Jammer maar jij raakt niet ontmoedigt, op naar de volgende! Bij de tweede onbekende praktijk heb je in een kort gesprek met de doktersassistente verteld wie wij zijn, je hebt ook daar de krant achtergelaten met een concrete afspraak om op een bepaalde dag en tijd weer contact te zoeken. Je hebt nog een uurtje over en besluit nog 1 praktijk te bezoeken op je weg terug naar huis. That’s the spirit!
Eind van de middag kom je voldaan weer thuis! Wat een topdag! Snel alles registreren in het CRM systeem zodat je de afgesproken vervolgacties kunt organiseren en je klanten niet uit het oog verliest. Een deel had je onderweg al ingevoerd, slim!
Laptop uit en kan je terugkijken op wéér een superleuke werkdag. Lekker genieten van je avond en morgen weer een dag!